Sunday, November 06, 2005

hallo Leute!

obwohl ich meine Endrunden habe zu kommen oben in kleiner, das 48 Stunden, muß ich noch bekanntgeben, weil ich nicht zum Vizepräsidenten here.

change zu Jay verlieren kann? nope, bessere Änderung am Koreaner, Rain..wahhaha..

alles in allem, wünschen Ihnen Kerle das beste des Glücks und selbstverständlich zu mich too.haha

Deo Gratias

this Linie erlernte ich von meinem Liebling Kwon Sang Woo Film, Liebe, also ist die divine.
It Mittel, die von God gesegnet werden, den ich hoffe, jeder =)

Gao Ju Unterzeichnen weg von now.

cheers

hello people

even though i have my finals coming up in less that 48 hours, i still have to post because i cannot lose to vice president here.

change to Jay? nope, better change to korean, Rain..wahhaha..

all in all, wish you guys the best of luck and of course to myself too.haha

Deo Gratias.this line i learned from my favourite KwonSW movie,love so divine.

It means blessed by God, which i hope everyone is =)

Gao Ju signing off now.cheers

0 Comments:

Post a Comment

<< Home